2013. január 3., csütörtök

Mai

- Mi az a hercegnő?
- Hercegeket elviszi a patkányokhoz a pincébe?

Barni ma újra volt oviban, mostanra teljesen beilleszkedett. Nagyon szereti mindkét óvónénit- mondjuk én is, szívesen megy, ott is alszik. Ez azért remek, mert 1. itthon nem alszik, 2. Bogi is nyugodtan alhat, legalább az a kb. 40 percet és nem kell felkeltenem, hogy indulunk, vagy nem hazafelé alszik el az autóban, ahol maximum 20 perc az alvás.

Végre-végre kipróbáltam a varrógépet! Hát, mit mondjak, szuper! Még nem is jöttem rá mindenre, ültem, olvastam a használatit, meredtem a gépre és nyomtam a  pedált. Azért varrtam gyorsan, próbaképpen egy manónak testet, remélem 1-2 napon belül elkészül teljesen. Gondolkodtam a pocakján egy rátét mintán, de talán egy következő manónál. És nagyon kéne nekem egy varrótanfolyam. Ahol az apró trükköket is megtanulhatom, nem véres verítékkel kell rájönnöm. Vagy a trükkök már csak ilyenek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése