2012. április 18., szerda

Barni mai és egyebek



- Hogy lehet ilyen büdöset FINGANI? (Ő pukizott.)

- Mingyá megyek el a Dzsurasszik Parkba dolgozni! Milyen nap is van ma?

Amúgy horror dolgokat csinál, tegnap a kamrában találtam valami habzó izét két nagy tejfölös vödörben, amiben Zsófi szerint bele is pisilt.? Valami vegyszert tuti rakott bele, mert vastag habréteg borította a tetejét. Nyomatékos faggatózásomra sem árulta el, hogy mit rakott bele, nekem lövésem sincs, tekintve, hogy a kamrában csak az ecetet, a mosódiót és a mosószódát tartom, mivel ezekkel mosok, a löttynek meg ILLATA volt, ami erre a háromra igazán nem jellemző.
Valószínűleg a fürdőből csent ki valamit, de nem tudom beazonosítani. Egyébként mindenünkön van gyerekzár, amit Barnabás pont másfél éves kora óta bír egyedül kinyitni, jobb részidővel, mint egy forma-1 kerékcsere. Gondolkodom, hogy felajánljam-e szakértelmét a kék-sárga áruház gyerekbiztonsági kiegészítő fejlesztőinek tesztelés céljára, némi szerény tiszteletdíjért, mert amit ő nem tud kinyitni, azt tuti, hogy senki más sem.

Hogy Mátéról is írjak; tegnap megint sorolta az ötösöket, amiket kapott. Mostanában gyakorlatilag nem hoz más jegyet, állítólag a suliban tanul délután, mert itthon ugyan elő nem veszi a könyveit, még véletlenül sem. Elkértem a leckefüzetét is, mire titokzatosan azt a választ kaptam, hogy azt biza' csak Zolinak mutatja meg, mert bizonyos anyák napi okokból ezen a héten én nem láthatom. Gyanús a dolog, főleg, hogy Zoli este 9 előtt biztos, hogy nem ér haza, amikor megjön Máté 90%, hogy alszik. Lehet, hogy be kéne sétálnom a tanárnénihez beszélgetni? Aki egy tündér, nagyon szeretjük és örülök, hogy 2. után elhoztuk az előző iskolájából, a mostaniba. Ha lesz erőm, egyszer majd leírom, hogy miért váltottunk.

Zsófi pedig tegnap rajzolt, mindenkinek, személyre szólóan. Nekem nagyon tetszenek. Képek fentebb. Nem direkt, hanem bénázok a feltöltéssel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése