2012. március 2., péntek

Szülinapom


Ma van a szülinapom. Fel vagyok dobva. Sőt! Nagyon boldog vagyok. Azért mert szeretek, mert szeretnek. Mi kell ennél több?
Legreggelebb felhívott Gabi barátnőm és a lánykáival énekeltek nekem egy gyönyörű szülinapi dalt!
Reggel Bogit lemázsálták; 8150g és még csak szopizik. :D
Délelőtt találkoztam gyerekestől egy barátnőmmel, pár szót tudtunk beszélgetni, a gyerekek játszottak a téren.
Délben gyors ebéd, utána pár sor kötés.
Délután Máté elszállítása a mai focitornára, ahol fél négytől fél hétig fociprogram. Jött az összes gyerek, ezért nem tudtam, hogy fog sikerülni, vajon meddig tudok maradni, látom-e focizni az én nagyfiamat? A kicsik is érezték, hogy ma ünnep van, Bogi aludt a zajban másfél órát, előtte utána nézte a meccseket és mindenkire vigyorgott, Barni meg remekül eljátszott az éppen nem focizó gyerekekkel, vagy bringázott a folyosón, vagy próbálgatta a bordásfalat.
Máté szuperül focizik, rengeteget fejlődött, klassz cseleket tud és nem utolsó sorban imádja a focit. Ezúton köszönjük Tamás bácsinak is!
Hazaérkezéskor a párom fantasztikus ünnepi vacsival várt, torta, virág, jókedv. Nagyon szeretem!
Bónusz ajándékként Bogi ma elkezdett mászni!!!

6 megjegyzés: