2012. március 6., kedd

Háziállat


Pár nappal ezelőtt Barnus azt mondta, hogy egér szaladt az emeleten a folyosón. Mosolyogtunk, elhittük, nem csináltunk semmit. Másnap Máté mondta, hogy egeret látott. Aztán Zsófi, hogy ő már kettőt. Ekkor felhoztam az egérfogót, szalonnával és gondosan elhelyeztem a gyerekszobába.
Sokszor ellenőriztem, míg egyszer szalonna nélkül, félig felcsapódva (megakadt a polcban) találtam.
Ma bementünk Barnival fent a fürdőbe és ott ült a radiátoron és aludt! Nagyon pici, tehát gyanítom, hogy vannak szülei és testvérei is, akiket sajnos meg kell fognunk, mert mindent szétrágnak. Ha már megúszta az egérfogót, mi is kedvesek voltunk vele.
Betettük egy dobozba és kivittük a kertbe. De a gyerekek (főleg Zsófi) visszahozták, mondván, ők meg szeretnék tartani. Na itt kezdtem türelmemet veszteni, mert tavaly 16-ot fogtunk a földszinten és nem ragaszkodom annyira hozzájuk.
Adtak neki sajtot, azt megette, majd végleg búcsút vettünk tőle. Majd a szomszédban (lakatlan) újabb egérdiaszpórát hoz létre és ősszel visszajönnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése